Julgranen äntligen på plats

Datum: 2008-12-21

Vilken julinspirerad helg jag haft! Jag har handlat julklappar, slagit in paket och fått granen på plats. Äntligen! Och resultatet blev inte dumt alls, om jag får säga det själv... Skulle behöva fylla ut med fler julklappar under granen, men så ska jag ju ändå inte fira jul hemma. Dessutom är några paket alldeles för stora för att få plats under granen...



Ett paket är lite annorlunda inslaget. Det har en viss attityd som jag är supernöjd med. Varför ska paket alltid se likadana ut? Ibland är det kul att ta ut svängarna lite i alla fall. Ta chansen att vara lite "wild n crazy". Denna utsmyckning på paketet är ett internt skämt där delar av pappret kommer ända från Lidköping och egentligen skulle suttit på svärmors julklapp. Titta, Anna! Jag använder pappret du tog med! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0