Ikea har också bra julklappar

Datum: 2008-12-18
Var igår på Ikea för att handla julklappar. Jag ska inte avslöja vem och vad jag letade till/efter. Men jag kan säga så mycket som att det inte gick riktigt som jag tänkt mig, men bra ändå... Som så ofta annars när jag är i farten...

Hur som helst. Jag kan rekommendera Ikea i julruschen. Tro det eller ej, men till skillnad från alla andra affärer där stor panik, stress och fullt av follk vart man än vänder sig, är Ikea lugnet självt. Kanske beror det på att affärens storlek, kanske beror det på att jag var där innan de flesta hunnit från jobbet. Vad vet jag. Jo, att det var jätteskönt på Ikea igår kväll mellan 17 och 18.

Kom ihåg det, ni som ännu inte köpt klart julklappar. Själv funderar jag på om det inte är dags att utöka mitt klädutrymme hemma med en ny byrå... Varför rensa undan kläder och skor när man kan köpa ny förvaring istället??? Hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0