En oväntad vändning på jobbet

Datum: 2008-12-01

Ibland sker de mest oförutsedda saker. En bomb slår ner som ändrar tillvaron totalt. Så var det idag. Min närmaste kollega berättade att hon bara jobbar kvar fram till sista december. Hon har fått ett annat jobb. Där försvinner min sidekick, min närmaste kollega och mitt säkra bollplank. Bara sådär. Ett år hade jag lyxen, nu blir jag ensam copy igen. Känns konstigt. Min semester kommer verkligen lägligt, det är mycket tankar som rör sig i huvudet just nu.

Samtidigt försöker jag vända det till något positivt. Det här är chansen för mig att visa vad jag går för, att fortsätta med det jobb vi har startat när det gäller PR. En spännande resa som jag ska göra mitt allra bästa för att förvalta. Det är en utmaning som jag verkligen känner mig taggad för att ta tag i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0