Bilder säger mer än 1000 ord...

Datum: 2008-12-17
En webbplats utan bilder tycker jag är jättetråkig. Bilder lättar upp, förtydligar och höjer upp designen. På jobbet har vi äntligen tagit personalbilder, pressbilder och framför allt interiörbilder från våra nya fina lokaler. Självklart såg jag även till att det togs bilder för användning på vår webbplats.

Nu har jag fått ut första bilderna på webbplatsen. Dels på personalen, men det jag verkligen blev nöjd med är bilderna som ligger på varje fliks "startsida". Tack vare Katrins bildhantering tycker jag resultatet blev kanon. Gå in och titta själv på two.se.


Kommentarer
Postat av: Katrin Risberg

Va söt du är - jag blev ju nämnd i din blog! jippie!

2008-12-18 @ 08:22:54
URL: http://katrinrisberg.blogspot.com/
Postat av: Sofia

Klart du ska nämnas när bilderna blev så bra, Katrin :)

2008-12-18 @ 12:58:41
URL: http://sofiaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0