Semester i s(c)harmens tecken

Datum: 2009-12-03
Vinterns rekreation verkar ha gott om s(c)harm. Sharm Resort har Röda havet som närmsta granne. Med det som bakgrund ska jag och Lotta försöka återupprepa förra årets bravad på Kap Verde. Maratondagar i solstolen och frosseri kvällstid. Vilken vecka på Sal, Kap Verde.

Denna gång räknar jag med att åter stifta bekantskap med gamla matematiska trianglar i gigantformat, vackra vyer under vattenytan och självklart många lata stunder i solstolen. Underbart.


Kommentarer
Postat av: V

GUD vad härligt!

2009-12-06 @ 15:24:23
URL: http://vickansfanclub.blogg.se/
Postat av: Mig

Mmm. Ska bli så himla skönt.

2009-12-06 @ 18:32:25
Postat av: Pernilla

Åh, nice indeed! Jag får berätta lite imorgon så får jag drömma mig tillbaka och du drömma dig framåt...

2009-12-07 @ 15:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0