Jag skäms...

Datum: 2009-12-11
... att erkänna att jag till slut ramlat dit. Som alltid med nya fenomen och tekniker är jag ganska trögstartad. Min första blogg startade jag när jag skulle åka till USA 2007 och föräldrarna ville veta hur jag hade det. Idag är den en reseskildringsblogg med fokus på att lägga upp bilder från mina resor.

Nästa steg kom förra hösten när jag hade en kväll helt för mig själv framför tv:n. Jag startade en privat blogg, typ fem år efter alla andra... Jag var nog lite för ambitiös när jag trodde mig kunna kombinera mitt intresse för media med mitt privatliv. Det blev för krångligt, plus att jag hade börjat snegla på wordpress för dra trafik till KGFs webbplats. Resultatet blev www.karlstadgf.wordpress.com OCH kommunikationsbloggen www.kommunicera.wordpress.com.

NUUUU. Twitter... Dumma sociala medier. Ni fascinerar för mycket. Med tanke på det yrke jag har vill jag hålla mig uppdaterad och i alla fall TESTA PÅ dessa nya kanaler. Har redan fått en följeslagare på twitter, Halens. Haha. Sedär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0