Vem hade kunnat tro...

Datum: 2008-11-13
Första tanken är: vad gör jag här? Andra tanken är: varför inte? Spontana infall har alltid varit min grej så varför inte testa detta också? För det är just hur jag ser detta, som ett test. Test på engagemang, intresse, innehåll och ett test om det här med bloggande är något för mig.

Spontana infall har jag fått hela mitt liv, vilket har resulterat i ganska intressanta sidospår på vägen. Ett liknande infall som detta är när jag fick för mig att skapa ett forum för att berätta om mina resor samt visa bilder. Det resulterade i MySpace-sidan "Webbcopy på resande fot". Där finns en miniblogg om hur tankarna går kring mina resor, så det här med bloggande är inte helt nytt för mig. Ska verkligen bli intressant att se hur denna blogg tar form. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0