Two i Dagens Media

Datum: 2009-03-16
Ett okänt företag från Karlstad - vi har det inte lätt att hävda oss mot de stora välkända Stockholmsjättarna inom mediabranschen. Men vi jobbar på och har faktiskt en hel del stora företag som kunder; Länsförsäkringar, AstraZeneca, Myresjöhus, Skistar, Arla etc.

Nu har vi även varit med i Dagens Media, vilket jag tycker är extra roligt (i all min brist på ödmjukhet) eftersom det var min pressrelease de fick och nappade på. Även i nyhetsbrevet finns vi med och skyltar med att vi ska marknadsföra Värmland.

Kul! Och härligt med ego-boost för en som har så dåligt självförtroende. Hehe. Är nog ingen som går på det skämtet :). Ibland har jag kanske lite FÖR bra självförtroende och ego. Men jag erkänner det i alla fall!!!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Kul! Bra jobbat. tycker att det absolut är värt en ego-boost ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0