Fint bröllop

Datum: 2009-07-05
"Barndomsvän till bruden sedan dagmammetiden. Har även tilsammans med bruden deltagit i balettuppvisningar och blockflöjtsspelningar." 

Vackra ord som beskrev mig på helgens bröllop när en barndomsvän gifte sig. Informationen kanske kommer som en chock för en del, men balett och blockflöjt har jag höll jag på med när jag var yngre. Dansade balett med tyllkjol och allt. Blockflöjten hängde också med bra länge, innan vi tröttnade och började med piano istället. :)

Bröllopet var jättefint och hölls i Grava kyrka. Festen efteråt var minst lika rolig och innehöll massor av skratt, fina tal, god mat och medryckande musik. Sedan var det ju lite speciellt, eftersom jag och Tessan har känt varandra sen vi var små. Tillsammans med tredje medlemmen i vår trio från barndomstiden, Lina, har jag spenderat många nyår och midsomrar. Tänk vad tiden går...

Tusen tack, Tessan och Oscar för en kanonkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0