Vantar från Bergen

Datum: 2009-02-05

Igår kväll landade ett litet födelesedagskort i min brevlåda. Det har rest över berg och dalar för att komma hit, ända från mina kompisar i Bergen. Inuti väntade en liten överraskning i form av ett par vantar, perfekt för kalla händer som arbetar vid ett tangentbord hela dagarna. Dessutom kan det ibland kännas riktigt kyligt på kontoret, så vantarna kommer verkligen i rätt tid. Så nu slipper mina kollegor känna mina iskalla händer i nacken när jag ska demonstrera hur kall jag är om händerna. De kommer bli jätteglada :)

Och ska jag gå ut är det bara att trä över den lösa överdelen av vanten och vips har jag ett par fullt dugliga tumvantar för utomhusbruk. Perfekt!


Stort tack, Emma och Johanna! Precis vad jag behövde på jobbet.

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0