Sista dagen för julkorten!

Datum: 2009-12-16
Alltid ute i sista minuten, varje år samma sak. Att jag aldrig lär mig... Men iväg kom de i alla fall. Årets julkortssamling. Jag tycker det är så mysigt med julkort, så jag skickar gärna. Många tycker det är förlegat och föråldrat. Men där håller jag fast vid traditioner.

På Extrafilm kan man göra ytterst personliga julkort. Jag testade förra året och gjorde självklart nytt i år igen. Ganska nöjd faktiskt. Men som sagt, det är bara en kul grej. Min duktiga svägerska Therése däremot gör sina jukort från scratch. DET är imponerande. Önskar jag hade ork till det. Kanske nästa år...


Kommentarer
Postat av: Therése

Ja visst är jag flitig ;)

2009-12-19 @ 12:03:28
Postat av: Sofia

Verkligen. Jag har ambitioner varje år, men resultatet blir alltid detsamma. Att jag köper färdiga julkort ;)

2009-12-21 @ 11:32:53
URL: http://sofiaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0