Dop i dubbel bemärkelse

Datum: 2009-04-28
Måste ju självklart berätta om det fina dubbeldopet jag var på i helgen. Tyvärr har jag ju, trots min roll som "hovfotograf", glömt sladden till kameran hemma hos föräldrarna medan kameran är hemma hos mig...

För ett tag sen berättade jag ju om den fina inbjudan jag fått till dubbeldopet av mina små kusinbarn, Saga och Millie. I helgen gick det av stapeln i strålande solsken och sommarvärme. Härligt. Extra roligt var det eftersom båda barnen är mina kusinbarn. Deras mamma respektive pappa är mina kusiner. Hängde ni med? :)

I väntan på bilder från dopet visar jag här istället den fina blanka svarta kjol jag hade på mig i lördags i kontrast till mina nordiskt kritvita ben... Kjolen var snygg i alla fall. Haha.

PS. No worries, fler bilder kommer. Framför allt på huvudpersonerna denna dag.

Kommentarer
Postat av: V

Haha! Enda trösten är väl att alla ser likadana ut den här tiden på året?

2009-04-28 @ 23:05:00
URL: http://vickansfanclub.blogg.se/
Postat av: Sofia

Skoja... Sorgligt men sant.

2009-04-29 @ 10:40:31
URL: http://sofiaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0