Matthew Williamson är H&Ms gästdesigner i vår

Datum: 2008-12-28

Jag var inne och virrade runt lite bland rean på H&Ms webb och datorn hakade upp sig. Vips kom sidan med pressmeddelandet om vårens gästdesigner upp. Att han tycker om färstarkt och etniskt låter som en intressant kombination, så det kommer garanterat en och annan modeintresserad tjej hålla ögonen öppna för.

Pssst. 23 april kan vara ett datum att komma ihåg...

"Färgstark sommar på H&M med Matthew Williamson" (från hm.se)

Hela greppet med att ta in kända gästdesigners varje säsong tycker jag är kul. I vanliga fall har de flesta av oss inte råd att handla från dessa designers. Och klädintresserad som jag är hejar jag självklart på såna här möjligheter. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0